Carin
Carin Haircosmetics od 1958 roku jest stabilną marką zarówno w Belgii, jak i za granicą.
Wejście marki CARIN na rynek węgierski w 2007 roku można określić jako „znalezienie się w odpowiednim miejscu i czasie”. Właśnie wtedy rozpoczęła się reorganizacja działalności dystrybutorów dużych koncernów pod wpływem zagranicznych central, co oznaczało m.in. że znane marki zaczęły koncentrować się wyłącznie na salonach o dużym obrocie, zaniedbując mniejszych klientów. Ta zmiana dotknęła również sprzedawców artykułów fryzjerskich, dlatego niektórzy z nich – jako inwestorzy – zaczęli dystrybuować markę CARIN, która szybko stała się popularna w wielu salonach fryzjerskich.
A márka erősségei, mint pl. a megfizethető ár, a megbízható minőség, a korrekt kereskedői háttér, a stabil márkaképviselet azóta is sok fodrásznak megnyerte a tetszését. Jó néhányan már a kezdetektől CARIN termékekkel dolgoznak, ami a legjobban bizonyítja, hogy hosszú távon lehet is,- és érdemes is ehhez a márkához hűségesnek lenni.
Természetesen a szépségiparban a fejlődés soha nem áll le. A CARIN gyártói laboratóriumában ma is, és holnap is szorgos munka folyik, hogy még jobb hatóanyagokkal, még korszerűbb összetételben, még inkább a XXI. század igényeinek megfelelő termékeket fejlesszenek ki. Ugyanakkor a CARIN megmarad annak, ami mindig is volt: egy tradicionális márkának, amely két lábbal jár a földön, amelynek minden termékéről könnyen el tudod dönteni, hogy mire való, és bármelyiket veszed a kezedbe, biztos lehetsz benne, hogy nem fogsz csalódni.