Intézd online! Egyszerűen és kényelmesen intézheted a megrendeléseddel kapcsolatos kérdéseket az Online ügyintézés oldalunkon.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek?

Keresd meg az oldalunkon azt a terméket, amit szeretnél megvásárolni. Ezt megteheted a kereső segítségével vagy a termék kategóriákban

Amennyiben több szín létezik az adott termékből (pl. hajfestékből) válaszd ki a megfelelő színt. 

Ezután kattints a "Kosárba" feliratra. 

A vásárlás végeztével kattints a kosár ikonra, és ott vagy a Pénztár gombra (gyorsan be tudod fejezni a vásárlást) vagy a Kosár megtekintése gombra (Át tudod tekinteni a kosárba rakott termékeket és módosítani tudsz rajta) és véglegesítheted a rendelésedet.

Hogyan csomagoljuk be a megrendelést?

Általában karton dobozba csomagoljuk a termékeket. Ügyelünk arra, hogy a szállításnál ne sérüljenek a termékek, ezért buborékos fóliát, valamint papírt használunk a csomagolásnál. Egyes esetekben körbe fóliázzuk a csomagot.

Kisebb, nem törékeny termékeket buborékos borítékba küldünk ki.

Hogyan fizethetek?

Készpénzben. A saját futárunknál. GLS futárnál és GLS csomagponton is tudsz fizetni készpénzben, ehhez válaszd az Utánvéttel fizetési módot.

Előre utalás. Ezt bármelyik szállítási módnál használhatod. 

Bankkártyás fizetés. Akár a vásárlás befejezésekor, vagy a csomag átvételénél is van lehetőség rá. Ha a csomag átvételénél szeretnél bankkártyával fizetni válaszd az Utánvét fizetési módot, így a GLS futárszolgálatnál, valamint a Foxpost automatánál is fizethetsz vele. (Saját futárunknál sajnos nincs lehetőség a bankkártyás fizetésre)

 

Mikor kapom meg a csomagomat?

Természetesen mindent megteszünk, hogy a lehető leghamarabb megérkezzen hozzád a megrendelésed.

Amennyiben GLS futárszolgálatot vagy csomagpontot választod és 12 óráig leadod a megrendelésedet, akkor következő munkanapon is megkaphatod a megrendelésedet.

Ha FOXPOST csomagpontot választod 2-4 napon belül a csomag autómatában lesz a csomagod.

Ha a Saját futárt választottad akkor 1-5 napon belül kapod meg a csomagodat. Felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetni fogunk veled. 

 

Van e lehetőség személyes átvételre?

Igen van rá lehetőség.

Válaszd a saját csomagpontot Isaszeg vagy Budaörsön.

Garanciális ügyintézés

Sajnos néha előfordul, hogy meghibásodik egy készülék.

Mi a teendő?

Vedd fel a kapcsolatot velünk emailben és segítünk. 

megrendeles@fodrasznagyker.hu

Kérünk írd le a készülék típusát, a pontos hibajelenséget és azt, hogy mikor vásároltad a készüléket.

 

Steampod 3.0 hiba esetén teendő:

Vedd fel a kapcsolatot a Loréal hivatalos szervizével
Kisgép Kft.
Email: info@kisgep.hu Telefon: +3613408514; +3613494955

Le kell írni:

- Típust
- Vásárlás időpontját
- Pontos hibajelenséget
- Elérhetőséget (cím, telefonszám)

Egyeztetés után GLS futárt küldenek a hibás készülékért és rövid időn belül orvosolják a hibát.

Wahl, Moser, Ermila készülékek meghibásodása esetén teendő:

Vegye fel a kapcsolatot a garancia jegyen szereplő szervíz címével:
WAHL HUNGÁRIA KFT.
9200 Mosonmagyaróvár
Barátság u. 6.
+36207472123
service@wahl.hu

Vegye fel velük a kapcsolatot telefonon vagy emailben.
Majd csomagolja be a gépet tegye bele a számlát, garancia jegyet és a hiba jelenség rövid leírását.
Adja fel portósan (vagyis úgy, hogy a címzett fizesse a postaköltséget) a szervíz címére.